|
Paladyn
połowie dwunastego
wieku, po tym jak Kościół Zakarum osiągnął znaczącą pozycję na
Wschodzie, zdecydowano o rozpowszechnieniu wizji Akarat na cały świat.
Miało to odkupić masy ludzkości. W tym celu Kościół wybrał
najbardziej charyzmatycznych i religijnych kapłanów. Wysłał ich w
misji nawrócenia narodów Zachodu.
Niestety Kościół nie przygotował tych ludzi do trudów podróży i
niebezpieczeństw świata. Kapłani, którzy przeżyli, opowiadali
historie o surowej pogodzie, brakach zapasów i napaściach bandytów, a
nawet o spotkaniach ze straszliwymi potworami. Aby zapewnić powodzenie
przyszłych misji, Kościół rozpoczął szkolenie świętych wojowników,
Paladynów, którzy mieli chronić misjonarzy. Ci "Obrońcy Słowa"
okazali się bardziej skuteczni w nawracaniu niż kapłani, których
pierwotnie mieli tylko chronić. Dzielne czyny, wspaniała broń i
sprawność bojowa były bardziej przekonujące niż słowa potępienia
wygłaszane przez cichych mnichów. Po zaniesieniu Słowa do wszystkich
głównych miast Zachodu, "Obrońcy Słowa" zniknęli z
publicznego widoku.
Kilkadziesiąt lat później znów wezwano Paladynów do czynnej służby
u szczytu Czasu Kłopotów Kościół zarządził drugą kampanię
nawracania. Jednak tym razem nieprzekonywalni zostali uznani za złych.
Inkwizycja Zakarum rozszerzyła się po świecie w tempie nawałnicy,
druzgocząc wszystkich podejrzanych o opętanie przez demony lub
zepsucie. Krucjatę tę prowadziło nowe pokolenie Paladynów, znanych
jako "Ręka Zakarum". Ci rycerze prawości przetoczyli się
przez krainy, wymazując każdy znaleziony ślad demonicznego zepsucia.
W trakcie tej krwawej krucjaty w szeregach Paladynów Zakarum wybuchł
bunt. Buntownicy potępili metody Inkwizycji i ogłosili, że nowy Zakon
Paladynów powinien bronić niewinnych. Stwierdzili też, że zepsucie,
z którym walczyli, było zaledwie dowodem porażki ich poprzedników.
Postanowili walczyć z prawdziwym źródłem nieprawości, Mroczną Trójcą
- Diablo, Baalem i Mefistem. I tak zbuntowani Paladyni porzucili braci z
Zakarum i udali się na Zachód.
Paladyni stosują otrzymaną w darze od Najwyższych Niebios świętą
magię. Muszą żyć według ścisłych reguł, zawsze broniąc Cnoty i
Światłości. Nie wolno im ulec ziemskim pokusom, albo ryzykują
zwiedzenie w "fałszywe światła" - demony przebrane w niebiańskie
istoty.
Dzięki swym umiejętnościom Paladyn może ulepszyć swoje możliwości
walki mieczem i tarczą, a także wzmocnić błogosławionym
"Aurami" swoich sojuszników. Są one szczególnie skuteczne
przeciw nie umarłym, gdyż Paladyni znają wiele świętych inkantacji
skutecznych przeciw takim istotom.
Atrybuty początkowe.
Siła: 20
Zręczność: 25
Żywotność: 20
Energia: 15
Życie: 55
Mana: 15
Wytrzymałość: 89
Bonus
co poziom: +1,5 życia, +2 mana, +1 wytrzymałość.
|
|
|
Nie masz jeszcze konta? Możesz je założyćtutaj.
|
Czy będziesz grał w trybie rankingowym po wyjściu aktualizacji 2.1.0 w Diablo III ? |
Zagłosuj na Twoją ulubioną stronę raz dziennie!
|
|
|
|