|
Nekromanta
wolennicy magii to bardzo
podzielona grupa, czego zresztą można się było spodziewać. Są tak
podejrzliwi wobec studentów konkurencyjnych dziedzin, jak laik wobec
wszystkich władających tajemną sztuką. Nikt nie jest jednak tak źle
rozumiany i obrzucany oszczerstwami, jak Kapłani Rathmy.
Kapłani kultu Rathmy pochodzą, tak jak wszyscy czarodzieje, z dżungli
Wschodu. Zamieszkują rozległ, podziemne miasto ukryte pod dżunglą. Ich
specyficzne lokum jest wyjątkowo niedostępne. Nie stworzyli z tego powodu
formalnego klanu. Ale właśnie dzięki odosobnieniu mogą badać swój rodzaj
tajemnej nauki. Dzięki naukom Rathmy oraz długim latom badań i eksperymentów,
Nekromanci poznali delikatną równowagę życia i śmierci. Nauczyli się
przekraczać tę granicę. Jest to dla nich święta tajemnica. Stwory Piekła
dawno temu posiadły tę moc, ale wśród śmiertelników tylko kapłani
Rathmy potrafią budzić i kontrolować umarłych. Właśnie z tego powodu
nazywa się ich Nekromantami. Nekromanci naprawdę zrozumieli tajemnicę równowagi
i zaakceptowali swoje miejsce w czymś, co nazywają "Wielkim Cyklem
Istnienia".
Cywilizacja Nekromantów przetrwała cień, który pochłonął wielkie klany
magów z dawnych czasów. Ich sztuka na wiele sposobów sięga do czasów, gdy
magia nie była jeszcze podzielona na poszczególne szkoły.
Chociaż sztuka Nekromantów jest postrzegana jako "czarną", a
zwykli ludzie unikają kapłanów Rathmy, to ten tajemniczy kult nigdy nie
został dotknięty epidemią zepsucia, która wkradła się do starożytnych
Klanów Magów. Nekromanci są pragmatykami w każdym calu i obce są im
pokusy. Postrzegają śmierć jako naturalną część życia i nie poszukują
sposobów na jej powstrzymanie. Ich wiedza pozwala im stawiać czoła śmierci
bez strachu. Ideały te, w połączeniu ze zrozumieniem zasad rządzących równowagą
między Chaosem i Porządkiem wyjaśniają, dlaczego nie padli ofiarą zła.
Dążenie do zachowania równowagi wyciągnęło Nekromantów z ich zamkniętej,
wilgotnej ojczyzny. Kapłani wyruszyli, by zniszczyć Diablo i jego braci.
Sama obecność Mrocznej Trójcy w świecie śmiertelników burzy naturalną
symetrię, i to nie tylko świata ludzi, ale także wielkiego Cyklu Istnienia.
Wyznawcy Rathmy szukają sposobu na wyrzucenie nieśmiertelnych ze świata
ludzi i przywrócenia równowagi. Sprzeciwiają się wszystkim siłom, które
traktują ludzi jak pionki w kosmicznej rozgrywce. Ale obecnie gotowi są
sprzymierzyć się z siłami Porządku, do czasu przywrócenia równowagi.
Nekromanci władają mocą ożywiania ciał i kontrolowania umarłych. Umarli
wyzwalają duchowe energie, które nawiedzają królestwa śmiertelników.
Nekromanta potrafi skupić te siły, nadającym postać w rzeczywistym świecie.
Kapłani Rathmy mogą przekląć los ofiary, manipulując Pierwotną Energią,
która przepływa prze wszystkie żywe istoty.
Atrybuty początkowe.
Siła: 15
Zręczność: 25
Żywotność: 15
Energia: 25
Życie: 45
Mana: 25
Wytrzymałość: 79
Bonus
co poziom: +1,5 życia, +2 mana, +1 wytrzymałość.
|
|
|
Nie masz jeszcze konta? Możesz je założyćtutaj.
|
Czy będziesz grał w trybie rankingowym po wyjściu aktualizacji 2.1.0 w Diablo III ? |
Zagłosuj na Twoją ulubioną stronę raz dziennie!
|
|
|
|