Simple Dexbowka by Kayman
( siemior - 08.05.2011 )

Barb ww lld 30lvl by DJ2v
( opes - 26.03.2011 )
Amazonka Lld 30lvl by Opes
( opes - 24.03.2011 )



Alchemic
Angrenost Realm - Serwer Diablo II
D2traders
Kronika Noktisa


+ Barbarzyńca by Zlociutki Piątek, 21.10.2005, 15:37
Wstęp:
Celem tego poradnika jest barb tvt oraz pvp jedynie problem będzie z typowym barbarzyńcą bvb
Pisałem ten poradnik w oparciu o zasady epvp. Większą część tej strategii oparłem na własnych przemyśleniach nie kopiowałem z innych, praktycznie sam napisałem all, wiadomo progi powklejałem.
Konsultowałem się z paroma osobami które dobrze znają się na epvp. W sumie każdy powinien połapać się w tym, co napisałem starałem się to wszystko czytelnie ująć, wiadomo ze ktoś będzie
narzekał czepiał się i takie tam jeszcze się nie zdarzyło żeby się dało wszystkich zadowolić. Odpuściłem sobie walki np. z aska na pułapki fire czy druidem na armagedon, bo po co skoro te
postacie na pvp sie nie licza. Nie napisałem tu wszystkiego(naprawdę dużo pominąłem), do paru rzeczy musicie dojść sami,kilka spraw celowo pominąłem, ja to wszystko odkrywałem sam, wam tez
tego życzę.
Dość gadania ad rem :D jak to mawiali rzymianie. Czy wam będzie pasowała czy nie ta strategia mam to w tyłku :P jak mnie pojedziecie tez to mam gdzieś :P tak wiec miłego czytania :D
P.S. A i nie będę pieprzył ze barb to najlepsza postać w D2, bo każda jest najlepsza trzeba umieć tylko dobrze grac bo nawet dobry stuff nie da wygranej jak umiejętności mierne.
P.S 2 Mój bulid nie opiera się przede wszystkim na Enigmie bo nie na wszystkie postacie jest to najlepsza zbroja, sam bulid tylko pod eni powoduje wykluczenie innej zbroi, ja zastosowałem
rozwiązanie eni jako pomoc na czystych Casterów, bo np. w walce z amazonka użycie tele trwa bardzo długo, zero fcr wcale nie pomaga enigmie, a kolca do 2 ręki nie damy bo to eliminuje tarcze a
co za tym idzie to wiadomo, tylko pod czarodziejki ewentualnie necrow i assy(trap można się pokusic na ta zbroje chociaż jak dowiode niżej nie jest to konieczne)
P.S 3 jeśli chcecie krytykować to w konstruktywny sposób,
P.s zamiescilem ten bulid na forum batlle netu, ale tam ktos cos chwile wymyslal jakies bzdury byle sie przyczepic itp, zero konstruktywnej krytyki. Wiec zamieszczam ja tylko na Dalekiej

Z tym startuje barb
Siła-30
Zręczność-20
Życie-25
Energia -10
Za jeden pkt. żywotności są 4 pkt. życia
na 90 lvl jest 465 pkt. stats do rozdania
Statsy
str-50-65 zależy kto co ma za stuff, albo wcale(chyba ze zakładamy barba z enigmą wtedy zero str.)
dex- pod max blok
Vit- tutaj all z itemami powinno wyjść cos koło 500 (av +botd, eni +botd)
Energia- wiadomo nic
Skille
na 90lvl jest 102 pkt skilla do rozdania
Mistrzostwa:
Trąbka -20
Berseker-1 ta umiejętność nie jest obowiązkowa, niektórzy mogą uważać ze to strata 1 pkt, jednak na pvm jest niezastąpioną daje to bardzo duże obrażenia magiczne omija dziewica na brh i cs,
wspaniale działa na wszelkich bossów w tym na DC który pada jak robaczek pod barbem z bersekerem sprawdzone wiec wiem :D.

Okrzyki:
Rozkazy 20
Dowodzenie 1
Okrzyk 20
Wiadomo reszcie po 1 pkt na dojście do umiejętności
Mistrzostwa Bojowe
Mistrzostwo broni, której używamy, Miecz/Topór/Buławy 20
Zwiększenie Wytrzymałości 1
Bieganie cos koło 10 pomijamy przy enigmie(dajemy więcej do bersekera i żelaznej skóry)
Wrodzona odporność 1, można dać więcej ale ogólnie szkoda pkt
Żelazna Skóra- są dwie drogi, jeśli bvb pomijamy bieganie i maksujemy to na 95 poziomie będzie to na 16lvl jeśli typowo pod tvt oraz inne posty to cos koło 6-8, wiadomo ze jeśli posiadamy
eni(jest dluga strona medaly, robiąc bulid typowo pod eni na postacie typu meele jest bardzo ciężko bo klasa pancerza lipna) to w bieganie nic, wszystko tutaj co daje nam bardzo ładną obronę
na wszystkich meele nawet do 30k i blok 75% a to dużo

Skróty, nie każdy jest masta i wie o co biega
fhr- fast hit recovery- szybsze odzyskanie równowagi
frw- fast run/walk -szybsze chodzenie/bieganie
fcr- fast cast rate ups to nie to joke :P
dr- damage reduced- zmniejszone obrażenia
ow- open wounds- otwarcie rany
ds- deadly strike- zabójcze uderzenie
hp- zycie :D
abs- absorb- absorpcja żywiołu jest pkt. i %
WW- trąbka :P

Rozwinięcie
Zaczniemy od BRH jak wiadomo trzeba jakoś lvl nabić
Stuff

Buty -Gore-Jeździec rzezi

Ręce- Tylko draci 10% life stolen rządzi no i te piękne 15 str

Pas- the only be the one Wigor :P 20 str 20 life i ten piękny absorb pkt błyskawic

Hełm- Arreat najlepiej perf 200% poprawiona obrona socet jest kilka sposób najlepszy to yewel ed%-str/dex-minimalne/maksymalne- wymagania -15 co z wymaganej siły 118 robi 101

Bron- Dziadek/Bicz burzy/Żal w Ba/Botd w Ba/ Oath w Ba lub biczu wszystkie możliwe opcje nic innego nie wchodzi w grę no może Doom ale on banned na epvp :(

Zbroja-AV+2 (dużo siły chce 156 ale przy jewelku 141) soc yewel -15%//ED albo taki jak w arreacie; Kamień w Arachronie maksymalnie można wyciągnąć 2.1k; Eni ; hart; ostatnia wersja to albo
leviathan/Wirujące Ostrza upg(laskoszczyt)/Guardian Angel (aniol stróz) po upg 196 sily z runka hel 167

Tarcza- tylko jedna Storm Shield(Tarcza Burzy) socet albo eld pod blok albo yewel -15%/str lub dex/ ED % 2x +

Ringi- raven najlepiej 250/20 lub najlepszy w posiadaniu, drugi ring to albo krasnal albo Bk 5% life stolen, może tez być ognik jeśli błyski będą bardzo dokuczliwe

Amu- sierp księżyca wyklucza używanie many oraz butli life

Switch to dwa toporki/miecze +3 do okrzyków lub cta +miecz (z runkami fal 10 siły więcej od jednej, co wyklucza problemy z uniesienia AV na switchu)/ albo włócznie/nożyki/latające toporki, do
nich nie można wstawić fala

Skilery- wiadomo do bo, ale bez przesady nie musi byc 10 ale 7 to minimum(najlepiej z lifem,str,dexem, fhr,frw), anihil jak ktos posiada wiadomo najlepszy ale już 15+ jest dobry, no i sc
life/str/dex/fhr/ 20/3/3 co kto woli
oprócz tego polecam sc psn można trafić od 50 do 350 i mc 150 wzwyż na pvp są zabronione ale na brh ładnie podnoszą dmg i ułatwiają grę
Z takim zestawem jesteśmy praktycznie nie do zabicia na brh dlatego ze mamy około 20% life stolen przy jednym hicie, nawet jak życie spadnie to jedna ww i mamy znowu full. Wyjątek stanowi
żelazna dziewica z maqow wtedy polecam berseker pod lewym, oraz bug z zaklętym ogniem(enhant) przy wybuchu sług lub ciosie. 3 poziom slug(wybuch) 4 (cios) 5 (wybuch i cios).
To tyle tytułem brh

Duele TVT-częśc I części głównej autor zakręcił się i już nie wie o co chodzi
Szybsze odzyskanie równowagi progi
Frame 9 8 7 6 5 4 3 2
FHR Needed 0% 7% 15% 27% 48% 86% 200% 4680%
To do czego dążymy to 86 % da sie 200% ale jest to nieopłacalne, arreat 30% verdungo 10% av 30% tu trzeba dać gc 12 frh albo bo z fhr i jeden sc fhr , gdy chodzimy z słowem runicznym kamień
nie trzeba martwic się, 60% daje nam zapas fhr, gdy nosimy harta tu już jest problem, trzeba zmienić gore na piaskowce 25% i resztę dobić skillerami GC/SC, w skrajnym przypadku można założyć
pięści krwi(bloodfist) ale jest to pozbawianie sie OW z dracul
Szybszy blok progi
Frame 7 6 5 4 3 2
FBR Needed 0% 9% 20% 42% 86% 280%
Biegamy z 35% tyle ma ss, na sile można zakładać Guardian Angel 30% ale on tylko na postacie typu meele i w dodatku jest bardzo ciężki mowa o podniesionym GA
Normal Attack IAS Rate Breakpoints
Frame 13 12.5 12 11.5 10 9.5 9 8.5 8 7.5
IAS (Speed 0 Weapon) 0% 9% 11% 18% 26% 30% 48% 75% 86% 125% 180%
Jak najwięcej- żal ma 40% maks, botd 60% przy oparciu tych słów w Ba

Redukcja obrażeń(DR)- verdungo 15% maks, ss 35% i tyle starczy

Szybsze bieganie dążymy do granicy czyli 105%; sanderki 40%///gore 30%, oko kota 30%, enigma 45%( tutaj kombinacje a amu aniola zamiasta oka kota) reszte dobijamy skilerami bo z frw albo sc
frw jak kto lubi, w epvp frw ze skila barba nie jest wliczane w ogólną pule tak wiec spokojnie można dociągnąć 105% z itemow i skilerów plus 40-45% z umiejętności co daje ponad 140% przy
takiej prędkości lagujemy prawie wszystkich
Buty- Gore 10 ow 30 frw 15 deadly strike co tu dużo mówić najlepsze buty, można biegać w sanderkach, więcej frw 40% ale jak ktoś ma szybkiego barba lepszy gore, na pojedynki gdzie potrzebne
frh polecam piaski (najlepiej 15/15 ether ale to tylko marzenie)

Ręce- tylko i wyłącznie dracule 15 str 10% life stolen nic innego nie wchodzi w grę z gore riderami mamy juz 35% ow czyli tyle ile jest limit verdungo epvp

Pas- verdungo perf 15dr/40zycie, 10%fhr, jeśli walczymy przeciwko fohowi z aska to wigor

Helm- ten sam co na brh :P resy 30% fhr, wiadomo można włożyć do jednego arreatu chama i biegać z amu anioła i 2 ringami anioła, . Nie jest to do końca takie mądre pozbawiamy się frw przy
braku enigmy, tak jak wspomniałem wyżej to ma być uniwersalny bulid

Broń- wiadomo najlepiej BOTD potem w kolejności Zal w Ba/ Dziadek/bicz burzy/ Oath w ba i biczu, na pojedynki z drużyną gdzie jest foh a nie ma nikogo meele zamiast tarczy zakładamy kolec
czarodzieja z falem, albo robimy cisze w BA 6 soc cisza jest wolniejsza ale daje +2 skill res maja taki sam po 75%,

Zbroja- zależy kto co lubi i jaka posiada bron Av+2/ Stone w arachronie/ hart przy tym trzeba kombinować skąd wytrzasnąć 30 fhr które jest w AV ze nie wspomnę 60% z stone, no i enigma która
wbrew pozorom nie jest taka the best na tvt tylko przeciw drużynom gdzie są same postacie czarujące można założyć, daje kopa do frw, można się pokusić o amu aniola z ringami oraz cham w
areacie

Tarcza- tylko jedna Storm Shield socet albo eld pod blok albo yewel -15%/str lub dex/ ED % 2x +

Ringi - jeden to raven, drugi różnie,, przeciwko komu walka i jaki skład drużyny przeciwnej krasnal/ognik lub drugi raven tutaj trzeba kombinować jak wyjdzie najlepiej, zobaczyć który caster
silniejszy i na jego żywioł dać absorba

Amu -zasadniczo tylko oko kota lub, aniołami ale wtedy frw pada

Skilery- wszystko tak jak wyżej, istotna mala rzecz warto nosić jakikolwiek sc z obrażeniami cold, jeśli ktoś z przeciwników nie ma ravena na sekundę może dwie zostanie spowolniony i wtedy
możemy wjechać druga WW

Switch- tak jak wyżej.

Taktyka na tvt ciagle w ruchu :D, i polowanie na pojedyncze sztuki które odłączyły się od stada :P, staramy się wjechać w aske, foha, amke, czarke, uważamy na smitow, barbow, druidow mele no
i najgroźniejszych dla nas necrow ich zostawiamy naszym casterom, jeśli dobrze trąbka wjedzie w aske, amke, czarke na ogol jedno ww przy pelnych 3 trafieniach i jest po sprawie jak nie
starczy to nasze 35% Ow zrobi swoje. Staramy się bronić naszych casterow, współpracować. Więcej nic mi do głowy nie przychodzi cala gra na tvt jest kwestią wyczucia swojej postaci i ogrania
się (wiadomo trening czyni mistrza) na każdym tvt jest inaczej wiec nie ma jednej uniwersalnej recepty na wszystko, do tego trzeba dojść samemu, bardzo ważne jest odpowiednie dobranie itemów
(resy i absorby)

PVP cześć II części głownej
Ukoronowanie tego poradnika czyli pvp
Barbarzyńca kontra Czarodziejki
Ogólnie bardzo trudne pojedynki w skali 1-10 dałbym 10 wygrana z czarka zależy dużo od szybkości, dobrania absorba, OW i DS dlatego pod czarki ubieramy się typowo żeby zmaksować DS i OW no
oczywiście dmg

Barb vs Sorc cold(blizzard)

Buty- gore riderki 10% ow 15% zabójcze i Druzgoczące mówi za siebie inne buty nie wchodzą w rachubę

Ręce - znowu tylko i wyłącznie dracule 25% OW

Hełm - wiadomo arreat socet yewel ed/str/-15% wymagania, areat z chamem

Broń - Botd, Zal,Oath w BA, Oath w biczu, dziadek, , można stosować 2 ręczne botd razem z enigmą ale jak pisałem fcr pada, lepiej dac w druga łapę kolec i podnieśc fcr o te 50%

Zbroja- enigma lub hart w arachronie, gdy jest żal najlepiej słowo runiczne Durres 15% Druzgocące Uderzenie 33% Otwarcie Ran oprócz tego 40% fhr bardzo mila zbroja, tańszym rozwiązaniem
łatwo dostępnym rozwiązaniem jest Toothrow(Kordon z dzikich zębów czy jakoś tak)40% ow,

Tarcza- można pominąć przy dobrej broni 2 ręcznej ale gdy nie mamy a używamy harta polecam tarcze taka nie pozorną Strażnik Lancy (Lance Guard) 30% fhr 20% ds lub Łamibrzeszczot (Swordback
Hold) 50% ow wszystko wyjaśnia,
Ringi- oba raveny , anioł +Ravel (absorb)/ Ognik(absorb)
Amu- oko kota, anioł
Skilery- jak wyżej
Switch- jak wyzej
Licząc dracule +gore +Swordback Hold- wychodzi 85% OW maks jest 95% 15%ds, jeśli nie używamy harta to wtedy dracule +gore+ Lance Guard+ Kordon (lub durress cenne fhr) daje to 68-75% ow i aż
35% DS, to jak to ustawicie to już wasza sprawa, lub wiadomo enigma +żal/botd(wlasnie taka kolejność średnie obrażenia żal ma większe od botd)+kolec i amu anioł 2 ring aniol cham w armacie.
Na czarkę powinno się zrobić maksymalny dozwolony frw czyli 105% plus skill jak najwięcej %OW, jeżeli trafimy raz jest szansa ze OW zjedzie większość życia i potem należy "tylko" dobić
Sam pojedynek należy omijać zamieć i poprzez prędkość gonić, nl i ogłuszenie potem starać się złapać na ww czasami warto dać ww przed tele czarki często zdarza bywa tak ze teleportuje się
koło naszej ww, na barbarzynce czarodziejka może mieć maks. 40% bloku to nam ułatwia sprawę(ale i tak jest trudno :P) praktycznie każda czarkę można zabić na jedna pełną WW. W opcji z enigmą
jest dużo łatwiej ale wtedy jako druga broń musi być kolec czarodzieje by dać nam chociaż namiastkę fcr.

Barb vs Sorc. cold(orb)
Cały sprzęt identyczny jak wyżej, zmienia się jedynie strategia, nie gonimy na sile uważamy na kule żeby nie dostać jej w twarz zataczamy kręgi i próbujemy dopaść tp i próbujemy dopaść reszta
tak jak wyżej
Barb vs Sorc. fire (fb)
W stufie zmienia się
opcja 1 pierścień zamiast jednego ravena dajemy krasia z absorbem 15% na ogień +piekielny wędrowiec 10% do maksymalnej czyli 85% niestety ale tylko 20% frw ale jakoś da się to przeżyć
opcja 2 żwawe ostrogi 15% do maksymalnej co daje 90% resa ale wyklucza krasnala
opcja 3 zakładamy 2 krasie,
opcja 4- Enigma i amu anioł, 2 x anioł + piekielny wedrowiec
Reszta bez zmian
W pojedynku należy uważać na niewidki są on najbardziej denerwujące no i starać się tez nie biegać po linii prostej do czarodziejki bo wtedy parę fb i po nas tutaj wszystko zależy od ogrania
gracza nic więcej nie mogę pomoc. Osobiście uważam ze najtrudniejsza czarka do pokonania jest właśnie czarka fire fb

Barb vc Sorc (light)
zmieniamy jednego ringa na ognika 10-20% absorb lub verdungo na wigor boga gromów
Walka podobna do tej z czarka fire zresztą tez bardzo trudna nic więcej nie da się napisać :D

Barbarzyńca kontra Zabójczyni
Jak wiadomo wyróżniamy 2 rodzaje assek trapka i ww. Z każdą z nich jest inny rodzaj gry. Ogólnie walkę z aską oceniam na 3/10 ww, z trapką na 8/10
Barb vs Aska(WW)
Ta zabojczyni to klasyczna postać meele więc:
Buty- gore
Ręce - draci
Hełm - arreat
Broń- Botd/zal/ dziadek/oath
Zbroja- hart, kamień, av+2,
Tarcza- SS,
Pas - verdungo
Amulet - anioł
Ringi- 2x anioł
Skilery- wszystko tak jak wyżej
Switch- jak wyżej
Strategia walki, w sumie nie ma żadnej, dążymy do zwarcia i ww do oporu pamiętając o wyłączanym bieganiu (jak wiadomo kara do obrony)

Barb vs Aska (trapka)
Tu już są schody :D ale nie takie wielkie :P
Buty-gore ridery lub piaskowce 20%fhr w wypadku braku fhr
Ręce - draci w skrajnych przypadkach pięści krwi 30% fhr
Armor- najlepiej AV+2 30% fhr ale wtedy cierpi nasz dmg, alternatywa to Stone 50% fhr no i harta do dużego dmg. , wiadomo ze przy botd w dwuręcznej,hart już nie jest tak bardzo potrzebny,
pozwalamy sobie na AV daje nam te fhr i dużo pkt życia
Hełm -bez zmian
Broń - najlepiej opisana wyżej 2 ręczny botd z zasięgiem 5 jak nie ma no to BOTD/Zal/Oath w BA, dziadek itp
Tarcza - jeśli bron 2 ręczna bez tarczy, jeśli nie posiadamy to zakładamy Strażnika lancy fhr i ds
Pas- albo verdungo albo wigor w drugim przypadku tracimy 10% fhr ale zyskujemy 10 % do maksymalnej odporności na light plus absorb pkt
Amulet - oko kota bardzo ważne w tym pojedynku 30% frw
Ringi- 2 opcje - pierwsza 2 razy raven i wtedy pas wigor lub raven plus ognikowiec i pas zostaje verdungo
Skilery- jeśli brak fhr wyciągamy do bo i wkładamy sc5% lub gc12% z fhr do osiągnięcia odpowiedniej wartości
Switch - miecze do bo
Najważniejsze w walce z trapka jest osiągnięcie progu 86% fhr bez tego nie ma co podchodzić do duela, można to osiągnąć rożnie wiadomo hart +botd pozostawia nas z gołym 40fhr i te 46 trzeba
wytrzasnąć, najlepiej mięć 2 skilery do bo z frh co da 24% w sumie 64 % nadal brakuje 22% zakładamy Piaskowce i mamy 20% więcej pozostaje założyć Lance guard(strażnik lancy)lub dołożyć sc 5%
fhr i wszystko. Wiadomo frw ile się da
Strategia walki jest następująca w momencie gdy posiadamy 86% fhr Mind blast juz nie jest taki straszny. Staramy się omijać trapy i wyczekać odpowiedni moment do uderzenia, należy zwrócić
uwagę na to ze aski wybierają miejsce na walkę, nierówne podłoże tam gdzie nie możemy kręcić się ,wala parę mb i już jest krucho.Należy odciągać zabójczynie na równe podłoże, i wtedy atak,
na ogol 1 lub 2 ww i po sprawie. Druga rzecz, to trzeba wyczekać kiedy znikną pułapki i zaatakować zabójczynię w momencie stawiania trapek. To by było na tyle. W walce z aska nie polecam
enigmy ponieważ jej mb ,enigma tylko do frw, ale wtedy brak fhr


Barbarzyńca kontra Druid
Wyróżniamy 2 rodzaje druidow: elemental i meele na zmianę kształtu , ogólnie walki z druidami nie są trudne no z Druty meele stopień trudności 4/10
Druty elemental to już twardszy orzech do zgryzienia ale i tak nie jest źle stopień trudności 7-9/10
Barb vs. Druid meele (zmiana kształtu)
Są 4 rodzaje druidów meele w zasadzie z każdym walczy się tak samo wyjątek jest druid na wściekliznę którego trzeba gonić
Druid miś (ogniste szpony)
Wielki mother fucker :D ale wbrew pozorom banalny do pokonania stuff klasycznie tak jak pod fightera
Buty- tutaj zakładamy sanderki lub racice króla na druta nie można ow wiec gore off
Rece – jeśli jest zapas siły to ogry jeśli nie to ik, lub crafty z str/dex i ias
Helm - arreat
Broń- Botd/zal/ dziadek/oath
Tarcza- SS
Armor- aV +2, stone, hart zależy wszystko od posiadanej broni
Pas - verdungo
Amu- aniol
Ringi- 2x aniol
Skilery- wszystko tak jak wyżej
Switch- jak wyżej
Strategia walki- nie ma żadnej poprostu ww i ognia pada zanim my padniemy :) i o to chodzi
Druid wilkołak(furia)
krzyżówka muła z osłem furia to umiejętność podobna do zapału u paladyna
Stuff to samo co z misiem
Walka: jak wyżej
Druid wilkołak (ogniste szpony)
jeszcze większa ciota :P wszystko jak wyżej
Druid wilkołak (wscieklizna)
jedyny druid meele który przy dobrym graczu stanowi zagrożenie
stuff all to samo
Walka: druid ten będzie uderzał zatruwał nas, i uciekał pozostaje nam gonić go i używać pełnej ww przy próbie ugryzienia nas, tak jak pisałem jak za niego weźmie się dobry gracz może być
przerąbane, trzeba będzie gonić tego wilka. Taki druid z eni i botd to już spore wyzwanie :P

Barb vs Druid (elemental)
no tutaj jest już zdecydowanie trudniej,
Stuff
Buty- tutaj zakładamy sanderki ważny frw
Ręce - draci
Hełm – arreat/arreat z chamem
Broń- Botd/zal/ dziadek/oath
Tarcza- SS , lub lance guard
Armor- eni, aV +2, stone, hart zależy wszystko od posiadanej broni, tutaj tez należy zwrócić uwagę na fhr wbrew pozorom ważny w tej walce
Pas - verdungo
Amu- oko kota/anioł
Ringi- 2x Raven lub 2 x anioł
Skilery- wszystko tak jak wyżej- z możliwością dokładki sc lub gc fhr
Switch- jak wyżej
Strategia walki:w walce w miarę możliwości omijamy wirki biegamy wkoło , staramy sie przejechać takiego drucika naszym ww na ogol 2 ww starcza, to ze ciężko dogonić i walnąć to inna
historia. Ważna niszczymy latającego duszka tylko jak jest ku temu okazja, jak gdzieś zostanie z tylu, wywołanie nowego duszka jest nasza szansa na sukces , nie wspominając że życie druida
bardzo zmniejsza się :P



Barbarzyńca kontra Amazonka
Co tu dużo pisać 2 rodzaje łuk lub javka w tym tylko ta pierwsza zabójcza dla nas
Barb vs Amka (bow)
Tylko ta amka przy dobrym graczu może zniszczyć barba :D
Stuff
Buty- tutaj zakładamy sanderki wazny frw lub gore
Ręce - draci
Hełm – arreat/arreat z chamem
Broń- Botd/żal/ dziadek/oath
Tarcza- SS
Armor- eni(frw ale ilość defa słaba)aV +2, stone, hart zależy wszystko od posiadanej broni, Pas - verdungo
Amu- oko kota/anioł
Ringi- 2x Ravel/2 x anioł
Skilery- wszystko tak jak wyżej- dokładamy sc lub gc fhr obowiązkowo trzeba uzyskać 86% fhr bez tego nawet nie ma po co walczyc z amka która używa WF
Switch- jak wyżej
Strategia Walki: no jest trudno i to bardzo, od kiedy zakazali nl ww to jest przerąbane. Biegniemy wprost na amke i walimy ja w ryj dopóki nie padnie cały czas trzeba być koło niej żeby w
momencie kiedy będzie chciała strzelać można było dać ww, z amka wiąże się druga przykra rzecz możemy mieć piękny dmg co z tego skoro amka ma unik i czasami nawet 3 ww nie trafiają.
Barb vs Amka (javka)
porostu śmiech na sali, amka nie może używać przeciw nam furii i dlatego javki są bezbronne vs barb
Stuff
Buty- gore
Ręce - draci
Armor- hart/av/kamien/eni
Hełm - arreat
Broń- Botd/zal/ dziadek/oath
Tarcza- SS
Pas – verdungo/tgod(wigor)
Amulet- anioł
Ringi- 2x anioł
Skilery- wszystko tak jak wyżej
Switch- jak wyżej
Strategia walki- w sumie nie ma żadnej po prostu zwarcie i ww do oporu

Barbarzyńca kontra Nekromanta
Bez zagłębiania się w temat, jeden z najbardziej wymagających przeciwników, to zawsze barbarzyńca jest na straconej pozycji a nie nekromanta. Duchy które nekro na nas wysyła robią z nas
miazgę. Włócznia z kości jest nie wiele gorsza no i do tego zęby. Na nekra potrzeba 2 dobre ww o ile jeszcze jedną można jakoś walnąć to już na druga nie starczy nam po prostu życia :P,
Sposobu walki na bersekera też nie polecam bo to imo strasznie wolny atak
Stopień trudności 10/10

Stuff
Buty- gore lub sanderki na pojedynek z necrem bardzo ważny jest frw im więcej tym szybciej uciekniemy duszkom
Ręce - dracule
Hełm - arreat
Broń- Botd/zal/ dziadek/oath
Tarcza- SS,lance guard
Armor- eni/ hart/Av/kamien/
Pas - verdungo
Amulet- oko kota potrzebne dla nas 30 frw/ z eni aniolki
Ringi- 2 x Raven / aniołki
Skilery- wszystko tak jak wyżej
Switch- wszystko tak jak wyżej
- Strategia walki: biegamy wkoło nekromanty dzięki frw jesteśmy wstanie uciec przed duszkami, biegamy dokoła, unikamy włóczni i zębów, wyczekujemy odpowiedniego momentu na atak, jeśli widać
ze nekro przestał puszczać duszki, a używa włóczni to znak że skończyła mu się mana i czas na to żebyśmy zaatakowali. Nekro używa full bloku oraz jego wstrętnej zbroi z kości. Ważna rzecz to,
nasz berseker omija ta zbroje i wali bezpośrednio w nekra jest to pomocne ale nie zawsze trafia(i do tego jest strasznie wolne) i na ogół pudło oznacza zejście z tego padołu i przeniesienie
się do krainy wiecznych łowów. W walce z nekrem trzeba być bardzo skupionym, bo jeden błąd i jest po ptakach. Jak pisałem wyżej walka z nekromantą jest piekielnie trudna ale wygrana jest
możliwa, tak czy siak barb który zaczyna wygrywać znekrami to już dobry barb.

Barbarzyńca kontra Paladyn
Wyróżniamy parę rodzajów paladynów, nazw tych bulidow nie pamiętam wiec opisze 3 klasyczne przypadki, które też w jakiś sposób mogą być groźne dla grubasa. Pięść Niebios(Foh), Błogosławiony
Młot (hamer) oraz Charger lub Smiter, te dwa bulidy i tak zawsze walczą z barbarzyńca praktycznie w identyczny sposób, dlatego ich nie rozgraniczam.

Barb vs Pal (foh)
Przy dobrym doborze sprzętu walka średnio trudna 7/10, grunt to dobry res light iabsorb oraz dość istotne fhr. Dlatego duży frw. Ważne dlatego że w momencie spadnięcia na nas pieści na chwile
tracimy równowagę no i po to nam fhr żeby jak najszybciej dorwać tego który to uczynił :D
Stuff
Buty- gore lub piaski(brak fhr)
Ręce - dracule
Hełm - arreat
Broń- Botd/zal/ dziadek/oath
Tarcza- tutaj właśnie ściągamy tarczę i zakładamy 2 wyjścia: Kolec czarodzieja 75% all res. Lub ciszę w BA 6 soc 75% all res +2 skill jeden minus to mały dmg i prędkość
Armor- eni/hart/Av/kamień/
Pas – wigor boga gromów lub verdungo jeśli jeden z pierścieni to ognik
Amulet- oko kota/anioł
Ringi- 2 x raven lub 1x rav +1 x ognik/ lub aniołki
Skilery- wszystko tak jak wyżej
Switch- wszystko tak jak wyżej
Strategia Walki: lecimy cały czas na foha nie pozwalając mu rzucać czaru, parę piąstek nam się dostanie ale to nie stanowi problemu, staramy się być cały czas blisko, w momencie jak się tylko
paladyn zatrzyma żeby rzucić czar my wtedy ww, średnio 2 ww z 35% ow powinno załatwić sprawę. Ważne umiejętność wrodzona odporność nie jest liczona do ogólnej puli resów

Barb vs Pal (hamer)
Najbardziej banalny paladyn do pokonania, dlatego że pomimo kosmicznego dmg jednego mlotka, jest on cholernie wolny i nie lata wkoło paladyna tylko wkoło miejsca gdzie był stworzony,

Stuff
Buty- gore
Ręce - dracule
Hełm - arreat
Broń- Botd/zal/ dziadek/oath
Tarcza- kolec czarodzieja do eni, lub oath w czymkolwiek absorb magic
Armor- eni/ hart/Av/kamień/ z naciskiem na harta i eni
Pas –verdungo
Amulet- amu anioła da nam skuteczność ataku, prędkość nam niepotrzebna
Ringi- 2 ringi aniolka dadzą nam z amuletem 14k skuteczności Raven nam nie potrzebny nie będzie miał czym nas zamrozić.
Skilery- wszystko tak jak wyżej
Switch- miecze bo
Strategia Walki: Tak jak pisałem wyżej młoteczki są wolne wystarczy przed nimi uciekać i atakować kiedy w pobliżu paladyna nie ma żadnego. Paladyn przeciwko barbowi nie może używać aury
koncentracja. Wiec jego młotki nie zabiją nas jednym hitem. Duża skuteczność ataku spowoduje łatwe trafienie..

Barb vs Pal (smiter/charger)

Najtrudniejszy paladyn do pokonania, tylko on może teoretycznie skopać nam tyłek poziom trudności 8/10

Stuff
Buty- gore
Ręce - draci
Hełm - arreat
Broń- Botd/zal/ dziadek/oath i najlepsza śmierć w Ba
Armor- tylko i wyłącznie hart, ewentualnie kamień
Tarcza- SS
Pas - verdungo
Amu- anioł
Ringi- 2x anioł
Skilery- wszystko tak jak wyżej
Switch- wszystko tak jak wyżej

Strategia walki: no cóż ważne żeby mieć broń z zasięgiem 3, kręcimy się w taki sposób żeby ww przebiegała koło paladyna, nigdy przez środek tzn nie bezpośrednio przez przeciwnika ( no chyba
ze paladyn noob :P), przy odpowiedniej ilości hp powinno się wygrać, przy wysokim ds. jest szansa ze 2 ww wystarcza i będzie pozamiatane


Barbarzyńca kontra Barbarzyńca
W tym miejscu autor, zamyślił się bardzo mocno, po czym powiedział pod nosem „To kiedy indziej, kiedy nadejdzie odpowiedni czas” :P

Chciałbym z tego miejsca pozdrowić, sierotkę Marysie i 7 krasnoludków ze nieoceniony wkład w budowę tej strategii, jak również podziękowania dla czarnoksiężnika z Oz i dziewczynki z
zapałkami. Sponsorem tego poradnika była literka K, W, oraz liczba 24.

P.S 2 Mój bulid nie opiera się przede wszystkim na Enigmie bo nie na wszystkie postacie jest to najlepsza zbroja, sam bulid tylko pod eni powoduje wykluczenie innej zbroi, ja zastosowałem
rozwiązanie eni jako pomoc na czarodziejki

P.S 3 jeśli chcecie krytykować to w konstruktywny sposób,
P.s zamiescilem ten bulid na forum batlle netu, ale tam ktos cos chwile wymyslal jakies bzdury byle sie przyczepic itp, zero konstruktywnej krytyki. Wiec zamieszczam ja tylko na Dalekiej

Napisał: - raptor -
Do artykulu dopisano 43 komentarz(y). Dodaj własną opinię!

Musisz być zalogowanym aby napisać/obejrzeć komentarze.
login:
hasło:
Nie masz jeszcze konta? Możesz je założyćtutaj.


+Przeglądarkowe gry
+Pogadajmy o filmach
+jaja sobie robią
+Gra o tron
+Pomóżcie w zakupie monitora :)
+Pogoda
+Hot Candy Land
+Szczecin Game Show
+mod do Lod sprzed kilku lat
+Propozycja
+Chary PvP oazy
+Luźna propozycja.
+Klan Infernal Hunters
+Cain's Bastards
+[WC] - Wybrańcy Charsi
+Klan diablo 3 < Rage > Zaprasza
+Klan Tajemnica poszukuje graczy SC NLD
+KU Przestrodze! Ban za obrazę gracza?
+Nazwy/skin przedmiotu
+Fakty i mity diablo 2


+Patch 1.10 dla Diablo 2 LoD
+Ancestral Recall v1.10
+Patch 1.11b dla Diablo 2 LoD
+Patch 1.09 dla Diablo 2 LoD
+Patch 1.11 dla Diablo 2 LoD
+Ukryte postatacie
+Cheater choice ver.3
+Uniq Rare Betmod
+D2itemsdatabase
+Valhalla 4.5r3
Czy będziesz grał w trybie rankingowym po wyjściu aktualizacji 2.1.0 w Diablo III ?
Tak
Nie


COOL SITE - konkurs www na najlepszš stronę internetowš
Lista polskich stron o Diablo II
Zagłosuj na Twoją ulubioną stronę raz dziennie!