Simple Dexbowka by Kayman
( siemior - 08.05.2011 )

Barb ww lld 30lvl by DJ2v
( opes - 26.03.2011 )
Amazonka Lld 30lvl by Opes
( opes - 24.03.2011 )



Alchemic
Angrenost Realm - Serwer Diablo II
D2traders
Kronika Noktisa


+ Paladyn Smitter by Wizzard Poniedziałek, 27.03.2006, 22:21


Zbierałem się na napisanie takty dla smita już dłuższy czas ale mi się
nie bardzo chciało. Będzie to pal na pvp pod free rulz bo niestety
na pcl i ep nie da rady zrobić porządnego smita ze względu na
ograniczenia. Jeżeli ktoś nie dysponuje dużą ilością ists to może
już skończyć czytać tą taktyke w tym miejscu bo smit do tanich postaci
nie należy. Dodam na wstępie, że smitem gram już blisko rok i nie
jest to postać ubrana w wymarzone przezemnie itemki których w życiu
niewidziałem na oczy (tak jak to robi sporo osób piszących taktyki na
forach). Nie będę pisał słownika pojęć których będę używał bo wydaje mi
się, że jeżeli kogoś będzie stać na taką postać to jest już w miarę
obyty z bntownym slangiem, a jak będzie miał wątpliwości zawsze
może zajrzeć do jakiegoś
słownika pojęć na którymś z serwisów poświęconych diablo . Teraz
przejdźmy do sedna.



Rozplanowanie działów taktyki


1. Krótka charakterystyka postaci

2. Przedmioty

3. Statystyki

4. Progi

5. Umiejętności

6. Jak grać

7. Podsumowanie





1. Charakterystyka postaci

Smiter jest postacią która jak się ma troche wprawy jest wstanie zownić
każdą inną postać Smile Do walki używa pchnięcia tarczą i szarży. Trochę
tu krótko wyszło ale co tu więcej pisać Wink




2.Przedmioty


Pas:

Verdunego koniecznie 15 dr (nie ma lepszego (przynajmniej na ld) Dr i
life więc all co potrzebujemy)




Rękawice:

Rare/craft 20 ias+15str+15 dex+jakieś dodatkowe fajne mody Smile
(Potrzebujemy ich do osiągnięcia maxymalnego progu ias, a przy okazji
zwiększą nam str więc nie będziemy musieli w niego nic dawać oraz dex
dzięki któremu będziemy mieli max blok.)




Butki:

Shadowdancery 25 dex- (wybrałem je dlatego ponieważ dają nam dużo dex
dzięki czemu osiągniemy max blok no i trochę fhr dodatkowo nie zaszkodzi)



Hełm:

Shako ber'ed- (+2 skill Life mana 18 dr(z berem) więc wszystko czego
nasz pala potrzebuje :)



Zbroja:

Enigma - (Pewnie inni będą się spierali, że forti lub coh były by lepsze
ale otóż nie gdyż dzięki eni możemy zrobić build 0 str i nasz pala
będzie life tankiem Smile dodatkowo +2 skill i 8 dr :)



Tarcza:

Upgr Zaka ber'ed - (Co tu dużo mówić blok +2 skill resy i 8 dr( z berem)
i jeszcze pare fajnych statystyk. Upgr jest konieczny gdyż zwiększa nam
dmg od pchnięcia.



Amu:

Mara (+ 2 skill co prócz zwiększenia dmg zwiększa nam lvl bo dodatkowo
mile widzane +30 do res oraz dodatkowe +5 do atrybutów)



Ringi:

Raven + bk - (Raven po to by przeciwnik nie mógł nas zamrozić, dodatkowo
daje 20 dex dzięki czemu mamy max blok oraz sporo Ar który pomoże nam
lepiej trafiać z szarży. Bk bo daje +1 skill i sporo do life.)



Broń:

Grief Ba (daje nam super dmg ze smite którego nie widać w statystykach :)



Switch:

Cta + spirit (tutaj chyba nie trzeba komentować :)



Ekwipunek:

Tutaj możemy wybierać pomiędzy 2 rozwiązaniami 37x scs 20 life lub 9x
pcs 3x life lub więcej Wink Głównie zależy to od funduszy bo jak wiadomo
takie skillery są bardzo drogie. Nie warto lecz wkładać skillerów które
mają mniej niż 30 life (ew.28-29) w takim wypadku lepiej scsy.
No i ofc Torch 20/xx i anni 20/xx/xx



Teraz opisze itemki których możemy używać w walce z konkretnymi postaciami.



Łuk owdawiacz- przyda nam się w pojedynku z hammerem co i jak opisane
dalej.

Pas vigor boga gromów- Przydatny vs postacie walczące umiejętnościami
błyskawic ze względu na +20 abs na błyski

Rękawiczki Drakule- Przydatna rzecz vs ele dru opisane dalej.

Uderzenie śniegu-+15 abs na zimno i 10% zwiększona maxymalna odporność
na zimno przydatna rzecz vs Blizz sorc.
Ognikowiec-10-20 % absa na light






3.Statystki


Siła-nic (będzie od itemków)

Life-tutaj pakujemy wszystko

Dex-nic (i tak będziemy mieli max blok)

Mana-nic (dostaniemy wystarczająco od itemków)





4. Progi


Nasz paladyn jest zrobiony pod najwyższy próg IAS czyli 9 fps (4.1
ataków na sekundę)
Ma 49 DR z czego max możemy mieć 50 i o ile dobrze mi wiadomo DR nie
jest liczony w progach tylko po prostu czym więcej tym lepiej Smile (do 50)
FHR mamy niestety mało gdyż osiągamy próg 27 czyli 6 fps, ale smitowi
nie jest on tak strasznie potrzebny, a gdybyśmy chcieli osiągnąć wyższy
próg musielibyśmy zrobić to kosztem life/dmg/Ias/bloku.




5. Skille


20-pchnięcie tarczą (nasza główny atak)

20-szarża (Atak służący do nacelowywania i zbliżania się do wroga oraz

omijania jego ataków)

20-fanatyzm( aura której używamy gdy walimy w przeciwnika)

20-św tarcza (zwiększa def oraz dmg blok oraz dmg od świętej tarczy)

1-zbawienie (przydatne do gry na hellu oraz na Foha)

1-święty chłód (przydatna rzecz w duelach vs melee)

1-Vigor (Aura dzięki której będziemy mogli zrobić big charge laga)

reszta w śmiałość (Zwiększa nam def)

no i ofc po 1 do skilli na dojście.





6. Jak grać


Ustawiamy charge i smite z lewej strony fana z prawej.

Charge lag:

Polega on na tym, że przeciwnik widzi nas jakbyśmy byli dalej niż w
rzeczywistości jesteśmy dzięki czemu możemy go nieźle zaskoczyć, a
robi się go bardzo prosto wystarczy uciec przeciwnikowi tak aby nie
widział nas na mapie, a następnie szarżować na niego z wciśniętym
shiftem i w biegu nacelować na niego. Trzeba do tego trochę wprawy bo
przecież przeciwnik nie będzie stał w miejscu i czekał aż mu zrobimy
laga.




Vs Ama:



Bow


Tu nie ma większych trudności i nawet początkujący bez problemów
dadzą sobie rade. Cała filozofia polega na dobiegnięciu do uciekającego
przeciwnika(najlepiej na lagu ale obędzie się) wyprzedzeniu go, a
następnie wbiciu się w niego na szarży potem szybkie przełączenie na
smite i amka zalicza zgon.




Java:


Tu sprawa się trochę komplikuje bo takie amki mają big dmg i często
jesteśmy na 2-3 hity na normie, a na hellu na 1. Wtedy właśnie
korzystamy z aury zbawienie która podwyższy nam resy podbijamy do niej
na szarży ale nie od przodu gdyż odrazu dostaniemy tylko tak jak z amką
bow wyprzedzamy ją trochę i szybki nawrót szybka zmiana szarży na smite
i jak cienka możemy przełączyć na fana, a jak lepsza to najlepiej cały
czas z włączonym zbawieniem lecz gdy przeciwnik da rade od nas kawałek
odbiec, a u amek często się to zdarza bo mają te swoje fikuśne uniki
etc. należy się wycofać i powtórzyć całą sytuacje od początku. Konieczne
jest wycofanie sie.





Bowazonka:


Tutaj gramy podobnie jak z javą różnica polega głównie na tym, że ta po
drodze do niej będzie nawalała w nas z bow, a potem przerzuci się na
skille javy.




Vs Barb:



WW - Duele vs barb nienależą do najprostszych gdyż jak takiemu czołgowi
uda się wejść w nas czysto z ww to 1/2 life w plecy. Vs barb nie używamy
prawie szarży. Służy nam ona tylko do ustawiania się na przeciwko barba
ale trzeba pamiętać żeby nie wylądować zbyt blisko niego. Można jej też
używać wtedy kiedy barb kończy robić ww ale jest to ryzykowne i wymaga
od nas sporego wyczucia. Gdy ustawimy się na przeciwko takiego barba
nacelowujemy na niego z wciśniętym shiftem i walimy ze smite póki on
przez nas nie przeleci ww. Trzeba uważać bo barb nie jedzie WW na
czołówkę tylko po ukosie wtedy nam jest go ciężej trafić. Cała filozofia
w dobrym ustawieniu. Nie możemy też uciekać tyłem do barba nawet jeżeli
jest pewna odległość dzieląca nas od niego bo możemy wtedy zarobić z WW.
Uciekać jest najlepiej na szarży potem odwracamy się w jego kierunku i
walimy ze smite póki na nas nie wleci. Dobrze jest podczas czekania aż
barb na nas wleci z WW mieć włączoną aurę św. chłód i zmieniać na fana
jak się zbliży, dzięki czemu będziemy mniej obrywać Smile


Vs inne barby nie ma większego problemu i szkoda klawiatury na
opisywanie walki z nimi Smile




Vs Dru:



Ele


Z dru ele też nie jest łatwo ale dla chcącego nic trudnego Smile
Walcząc vs ele dru należy go zmusić do uganiania się za nami. Nie możemy
dopuścić do tego żebyśmy lecieli jak głupi na szarży za nim bo nas
zowni. Najlepiej jest biegać po planszy starając się go zobaczyć na
ekranie przy czym uważając i omijając huragany. Trzeba wyczekać
odpowiedni moment i ruszyć z charge jak uda nam się go namierzyć na name
locka walimy w niego ze 2 razy z charge potem szybka zmiana na smite i
dobijamy. Dru z max blokiem zapewne nam odskoczy po pewnym czasie i
najważniejsze jest to żeby nie próbować go gonić na charge bo dostaniemy
bencki tylko się wycofać i zacząć namierzanie na name locka od początku
i tak póki nie ripnie. W między czasie można pokusić się o uwalenie jego
duszka. Wtedy on straci sporo life więc będzie go łatwiej ubić. On wtedy
prawdopodobnie będzie się starał od nas uciec jak najdalej, żeby ożywić
duszka spowrotem wtedy możemy się puścić za nim na szarży i biec póki
się nie zatrzyma żeby go ożywić wtedy mamy szanse na namierzenie i
uwalenie go Smile Trzeba też uważać na jego "zoo" gdyż te zwierzaki
utrudniają nam nacelowanie na niego. Dlatego do walki vs dru trzeba być
dobrym snajperem żeby namierzyć go wśród zwierzyńca one same w sobie nie
są groźne mają za zadanie głównie utrudnić nam gre Smile . A jak koleś
grający dru zajdzie nam za skórę możemy włożyć drakule i starać się
walić w jego stworki żeby rzucić lt które wtedy poleci też na niego
Smile no a wtedy to już nie ma większych problemów z nim ale nie polecam
tej metody gdyż wtedy tracimy na ias no i ofc jest to lame z naszej
strony bo imo używanie drakul=no skill.(smit na free duelz ale są pewne
granice.



Vs reszta drutów nie ma większego problemu gramy tak jak z amką :)




Vs Nec:



Bone:
Tak jak wcześniej nie będzie to łatwe ale smit to postać która wymaga
sporego skilla i wtedy już nic nie stoji nam na przeszkodzie Smile . Vs
bone nec podobnie jak vs dru staramy się go nakłonić do tego żeby to on
grał offensyvnie i za nami biegał, a nie my za nim (wkońcu pies do pana,
a nie pan do psa Smile ) jeżeli puszcza włócznie staramy się je krótkimi
szarżami omijać, a jeżeli duszki to odbiegamy kawałek dalej i wracamy
spowrotem ofc nie tak żeby natknąć się na goniące nas duchy. Staramy się
wyczekać moment aż on zbliży się do nas i będziemy w stanie namierzyć go
na name locka. Najlepiej jest nie iść wtedy bezpośrednio na niego bo
oberwiemy z włóczni lecz kawałek za niego i nawrót Smile wtedy nie
jesteśmy narażeni na kontakt z włóczniami Smile gdy trafimy w niego z
szarży to szybka zmiana na smite i walimy póki nie ripnie. Jeżeli nekro
ma blok to prawdopodobnie nam ucieknie w którymś momencie wtedy tak przy
wcześniejszych postaciach nie puszczamy się w pogoń za nim tylko
powtarzamy wszystkie kroki od początku jeżeli nam życie miłe Smile Nekro
może użyć przeciwko nam więzienia co strasznie utrudnia nam życie. W
takim wypadku mamy 2 wyjścia albo robimy tele albo walimy w więzienie z
szarży.



Summon:
Tu sprawa jest nadzwyczaj trudna gdyż przeważnie osłonięty jest gromadą
potworów przez co ciężko się do niego dostać. Wtedy zakładamy drakule i
walimy w jego stworki póki nie rzucimy lt wtedy ciśniemy go jak się
tylko da gdyż jak nie trafimy w niego to w jego pomocników i life nam
się napełni Smile Trzeba jednak uważać na włócznie i duszki którymi
możemy po drodze oberwać.




Vs Assa:



Trap


Tu z kolei nie powinno być większych kłopotów z wygraniem. Uciekamy od
assy na odległość jednego ekranu, robimy laga, ale nie prosto na nią bo
wpadniemy w Mb lepiej okrążyć ją i uderzyć od tyłu z charge, a potem
smite. Trzeba uważać na Mb jeżeli w nie wpadniemy nie staramy się jej za
wszelką cenę atakować tylko się wycofujemy i powtarzamy to co pisałem
wcześniej. Jeżeli przeciwnik wyjdzie poza trapy, którymi się otoczył
wtedy od razu charge kawałek przed niego i atak.



WW


Walczymy tak samo jak vs Barb WW tylko trzeba dodatkowo uważać na MB


WW Sin- Tu nie jest tak łatwo bo gdy staramy się walczyć tak jak z assą

WW to dostajemy trapami rozstawionymi w koło. Tutaj należy spróbować

wywabić ją jak najdalej od trap bo gdy będziemy walczyć w samym środku

ich to nikłe szanse. Na szczęście takich assek nie jest zbyt wiele




Vs Sosa:



Fire


Z Soską FB nie jest tak łatwo. Staramy się ją nakłonić do
ofensywnej gry bo jak będzie uciekała i waliła fb, a my będziemy za nią
latać na charge to raczej dużych szans nie mamy. Przeciwnik będzie
starał się walić FB gdy będzie poza naszym zasięgiem tzn jeżeli nie
będziemy mogli go namierzyć na name locka. Trzeba krótkimi szarżami
omijać jej kulki i jak zawsze czekamy na moment w którym przeciwnik
popełni błąd i znajdzie się w zasięgu name locka Smile 1-2 charge zmiana
na smite i walimy póki od nas nie ucieknie. Wtedy uciekamy gdzieś w bok
by nie dostać z FB i zaczynamy wszystko od początku Smile . Jak sosa
używa meteora, wali go na ziemie i stoi w miejscu po prostu czekamy aż z
niego wyjdzie. Próba wejścia pod lecący meteor może się źle skończyć
Smile Jeżeli puszcza meteory uciekając przed nami po prostu staramy się
je omijać jak zobaczymy, że leci.



Blizz


Tutaj także mamy ciężki orzech do zgryzienia. Soska Blizn posiada
big dmg i dodatkowo obniża nasze resy dlatego wkładamy 2x kruczy lód
można jeszcze ewentualnie uderzenie śniegu. Vs Sosa Blizz staramy się ją
nakłonić do ofensywnej gry jak będziemy za nią latać jak głupi to
prędzej czy później zaliczymy któregoś blizza. Lepiej jest dlatego
biegać po planszy omijając blizzy i starać się ją namierzyć na name
locka. Jak sosa nie ma bloku (da się to łatwo ocenić po 1-2 duelach)
wtedy jedziemy na nią charge póki nie padnie. Jeżeli zaś ma po 1-2
szarżach zmieniamy na smite. Pamiętajmy żeby tak jak z innymi postaciami
jak soska nam ucieknie gdy ją nawalamy nie puszczać się w pogoń za nią
bo puści za sobą blizza i zaliczamy ripa.



Orb


Z orb sosą duel jak z poprzednimi soskami nie jest taki łatwy. Vs
słabsze soski możemy latać za nimi na charge z włączoną medytacją i
cisnąć je póki nie namierzymy ich na name locka. No ale gdy gramy z
lepszymi soskami sprawa się trochę komplikuje. Najlepiej jest lecieć
szarżą w jej stronę i się cofać jak leci orb. Staramy się nie przelecieć
przez środek orba. Wtedy soska stara się nas cisnąć i lata blisko nas,
wtedy wyczekujemy odpowiedni moment namierzamy ją na name locka i walimy
charge póki nie padnie. Jeżeli jest nieźle ogłuszona można zmienić na
smite wtedy będzie szybciej.



Light


Tu nie powinniśmy mieć problemów, light sosa wali jednym długim
promieniem więc łatwo go ominąć więc słabsze soski ownimy biegając za
nimi na charge z włączoną medytacją, żeby nie stracić many.





Vs Pal:



FoH


Vs Foh staramy się odbiec od niego tak by nie widział nas na
ekranie, a nawet jeszcze kawałek dalej gdyż dostaniemy z Foha. Robimy
wtedy laga, a gdy on od nas odbiegnie wracamy spowrotem na tyle daleko
by nie mógł nas zaatakować. Przydatny w grze z Fohem może być TG oraz
ognikowiec ze względu na absy.

Charger


Tu nie ma większych problemów bo mamy max blok więc charger nie
trafia zbyt często. Musimy uważać jednak na charge laga Smile Jak
przeciwnik na nas charguje my nie walimy ze smite bo nie jesteśmy w
stanie go wtedy uderzyć. Należy wtedy odbiec na kawałek od niego i
szybka kontra z szarży potem zmiana na smite i go jedziemy Wink




Hammer


Hammer jest naszym najgorszym przeciwnikiem. Żeby go uderzyć ze
smite musimy wejść w jego młotki co przeważnie kończy się śmiercią. Nie
radzę próbować robić tele na głowe hammera i wtedy zaliczany zgon.
Najlepiej jest po prostu stać i czekać aż hammer wyjdzie z otaczających
go młotków (kiedyś będzie musiał to zrobić). Łatwiej jest jeżeli hammer
używa szarży wtedy mamy większą szanse bo częściej jest poza zasięgiem
młotków i to jest nasza szansa Smile . Możemy też pokusić się o użycie
łuku Owdawiacz, żeby wyszedł z otaczających go młotków, a potem szybka
charge na niego i hammer rip.




Vs smiter


Czyli to co tygryski lubią najbardziej Smile . Vs smit
staramy się nie stać w miejscu gdyż wtedy jesteśmy łatwym celem do
namierzenia na name locka. Podbiegamy do przeciwnika na szarży i szybko
zmieniamy na smite. Jeżeli przeciwnik udeży nas jako pierwszy, a ma
dobrego smita z dużą ilością life i dmg wtedy musimy uciec bo waląc do
końca ze smite przegramy. Najlepiej jest odbiec na kawałeczek i odrazu
szybka kontra. Dobrze jest też robić lagi przy użyciu vigoru wtedy są
sporo większe. Podczas Dukla możemy również pokusić się o używanie aury
św. chłód wtedy przeciwnik wolniej w nas uderza. Włącza się ją podczas
szarżowania i przed samym uderzeniem zmieniamy aure szybko na fana. Gdy
oberwiemy mocno i zostaje nam mało life najlepszym sposobem na wygranie
Duela jest walenie z szarży potem 1 uderzenie ze smite i dzida w drugą
stronę i odrazu szybka kontra. Jeżeli przeciwnik używa Exile to wbrew
pozorom nie jest trudny do rozwalenia Wink zazwyczaj wtedy nie ma max
bloku bo musiałby dawać w dex w tym wypadku, a jeżeli ma to traci na tym
na life więc jest do rozwalenia. Walczymy z nim tak, że walimy z szarży
gdy nie ma max bloku to często wtedy traci już część life później jakieś
2-3 smite i uciekamy żeby nie zdążył rzucić lt. Jeżeli natomiast mu się
to uda to wtedy mamy 2 wyjścia albo staramy się unikać starcia z nim
póki nie zniknie klątwa albo uderzamy z charge charge potem 1 smite i
dzida Smile . Walcząc vs smite staramy się robiąc laga nie robić go w
linii prostej na przeciwnika lecz uderzyć z boku lub od tyłu. Jeżeli
udajemy się w pościg za przeciwnikiem musimy uważać gdyż w którymś
momencie zrobi on nawrót i w nas uderzy, trzeba wyczuć odpowiedni moment
i się zawrócić poczym wbić się w niego z szarży. Jeżeli my jesteśmy
gonieni przez przeciwnika staramy się wybrać odpowiedni moment podczas
biegu namierzyć go na name locka i przywalić z charge.



Teraz opisze kilka błędów z którymi można się spotkać walcząc smiterem.
Pierwszy to charge Bug. Występuje on gdy zostaniemy zabici podczas
szarżowania, a wygląda on tak, że po podniesieniu się z ziemi nie możemy
szarżować. Jedyną metodą by się go pozbyć jest wyjście i wejście
spowrotem do gry.


Drugi wygląda tak, że po uderzeniu z charge podczas zmiany na smite nasz
pal nagle staje w miejscu jak słup soli. Wtedy naciskamy domyślnie
klawisz "W" czyli zmianę z pierwszego zestawu broni na drugi. Nie zawsze
to zadziała odrazu czasem trzeba poczekać chwilę żeby nasz pal się
odciął albo poczekać aż ktoś nas uderzy czego nie polecam Wink
Ostatni wygląda tak, że jak lecimy za przeciwnikiem na name locku
palladyn nagle przestaje się nas słuchać i leci po najkrótszej drodze za
przeciwnikiem w spowolnionym tempie. Jest to bardzo groźne gdyż
naprzkład vs sosa FB dostaniemy prosto w twarz z ognistej kulki. Żeby go
uniknąć nie możemy zbyt długo lecieć na name locku za przeciwnikiem.




7. Podsumowanie



Z tak zrobionym palem +szczypta skilla powinniśmy stać się ownerami na
free duelz Laughing .
Jeżeli uda nam się skompletować perf stuff będzie on miał koło 5k life
(z scsami w ekwipunku) lub koło 4.5 k life ( z pcs 3x life). Całkiem
niezły wynik nie Wink ? Nie opisałem walki z niektórymi postaciami
ponieważ stwierdziłem, że nie są na tyle groźne by zagroźić nawet
początkującemu graczowi albo ciężko takie spotkać na bn głównie chodzi
mi o różnego rodzaju hybrydy. Jeżeli ktoś chce sprawdzić jak radzi sobie
taki pal to piszcie na acc Wizzard_SoGT, ą chętnie się z wami zmierze (LD)
Na koniec chciałbym prosić żebyście nie oceniali taktyki jeżeli nie
przeczytacie jej od początku do końca. Oraz najpierw przedstawiali swoje
zastrzeżenia i sugestie które ja spróbuje odeprzeć lub wytłumaczyć czemu
tak, a nie inaczej Smile , a dopiero w następnym poście ją oceniali.
Prosiłbym również o nie zaniżanie ocen dlatego bo ten pal jest zbyt
drogi Smile tak jak miało to miejsce w kilku innych taktykach Smile . I
już całkiem na koniec chciałem pogratulować tym którym udało się ją w
całości przeczytać bo troszkę długo wyszło.




Smiter PvP By WiZZaRD

Napisał: - modest-vermin -
Do artykulu dopisano 39 komentarz(y). Dodaj własną opinię!

Musisz być zalogowanym aby napisać/obejrzeć komentarze.
login:
hasło:
Nie masz jeszcze konta? Możesz je założyćtutaj.


+Przeglądarkowe gry
+Pogadajmy o filmach
+jaja sobie robią
+Gra o tron
+Pomóżcie w zakupie monitora :)
+Pogoda
+Hot Candy Land
+Szczecin Game Show
+mod do Lod sprzed kilku lat
+Propozycja
+Chary PvP oazy
+Luźna propozycja.
+Klan Infernal Hunters
+Cain's Bastards
+[WC] - Wybrańcy Charsi
+Klan diablo 3 < Rage > Zaprasza
+Klan Tajemnica poszukuje graczy SC NLD
+KU Przestrodze! Ban za obrazę gracza?
+Nazwy/skin przedmiotu
+Fakty i mity diablo 2


+Patch 1.10 dla Diablo 2 LoD
+Ancestral Recall v1.10
+Patch 1.11b dla Diablo 2 LoD
+Patch 1.09 dla Diablo 2 LoD
+Patch 1.11 dla Diablo 2 LoD
+Ukryte postatacie
+Cheater choice ver.3
+Uniq Rare Betmod
+D2itemsdatabase
+Valhalla 4.5r3
Czy będziesz grał w trybie rankingowym po wyjściu aktualizacji 2.1.0 w Diablo III ?
Tak
Nie


COOL SITE - konkurs www na najlepszš stronę internetowš
Lista polskich stron o Diablo II
Zagłosuj na Twoją ulubioną stronę raz dziennie!